שילוב סרטי תדמית בניוזלטר

אם אתם תמיד מנסים להישאר מעודכנים בכל השיטות והכלים החדשים ביותר בתחום השיווק, קרוב לוודאי שיצא לכם לשמוע על שימוש בניוזלטר ככלי שיווקי עבור העסק שלכם. אם אכן שמעתם על כלי איכותי ויעיל זה, אנו מקווים שאתם עושים בו שימוש נבון ושאתם מפיקים ממנו את מרב התועלת. בין אם אתם כבר מנצלים לטובתכם את הכלי השיווקי הנפלא הזה, ובין אם זה עתה שמעתם עליו לראשונה, אנחנו רוצים לספר לכם על תוספת מעניינת וייחודית שתעזור לכם לשדרג אותו לכלי יעיל עוד יותר. שילוב סרטי תדמית בניוזלטר שלכם ייקח אתכם לרמה הבאה בכל הנוגע לשיווק העסק שלכם וליצירת מערכת היחסים עם הלקוחות שלכם.

סרטון תדמית לדוגמה:


למה כדאי לשלב סרטי תדמית בניוזלטר?


  • מתן ערך מוסף – אחת מן הסיבות העיקריות אשר בגללן כדאי לכם לשלב סרטי תדמית בניוזלטר שלכם, היא שבדרך זו אתם יכולים להעניק לגולשים שלכם מידע אשר לא היה זמין להם בכל דרך אחרת. פירוש הדבר הוא שבאמצעות סרטי תדמית אתם מעניקים ערך מוסף לניוזלטר שלכם, מה שהופך אותו למושך יותר לעומת הניוזלטר של המתחרים שלכם.
  • גוגל פשוט אוהב קבצי וידיאו – אם אתם מחפשים אחר דרכים חדשות אשר בעזרתן תוכלו לקדם את האתר שלכם ביעילות, אתם בוודאי תשמחו לגלות שמנוע החיפוש גוגל רואה בעין יפה את השימוש בקבצי וידיאו. פירוש הדבר הוא שבזכות שימוש בסרטונים, אתם תזכו לדירוג גבוה יותר בגוגל, ועל ידי כך לחשיפה גדולה יותר.
  • שינוי בהרגלי הצפייה – יוטיוב הוא אחד מן האתרים הפופולאריים ביותר ברשת האינטרנט כיום. בנוסף על כך שהוא מדורג במקום השלישי ברשימת האתרים בעלי כמות המשתמשים הגדולה ביותר, יוטיוב גם נחשב כמנוע החיפוש השני בחשיבותו אחרי גוגל. 

טיפים עבור שילוב סרטי תדמית בניוזלטר


  • תספקו מידע שימושי – אחד מחוקי הברזל בתחום השיווק, וכתיבת ניוזלטר בפרט, היא לספק מידע שימושי לגולשים שלכם. אם אתם משתמשים בסרטי תדמית, אין פירוש הדבר שאתם צריכים לגרום לגולשים שלכם לבהות במסך ותו לא. העניקו להם מידע שימושי שהם יוכלו ליישם לאחר הצפייה בסרטון.
  • תנקטו בשיטות עריכה חדשניות – כיום יש לא מעט תוכנות אשר יאפשרו לכם ליצור סרטי תדמית בקלות. השקיעו מעט מזמנכם ותשחקו קצת עם האפקטים, על מנת שתוכלו ליצור סרט תדמית שהינו מעניין גם מבחינה חזותית.
  • תנצלו את האפקט הוויראלי – אם יש לכם רעיון מצחיק או מקורי במיוחד לסרט תדמית, ואתם יודעים כיצד ליישם אותו בצורה מוצלחת, אתם תוכלו ליצור סרט תדמית שיהיה כל כך מוצלח, עד שאנשים יפיצו אותו בין כל החברים שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה